Annonce

Da ”#Girlboss” udkom i 2014, skrev den sig ind i en ny feministisk tendens.

”Jeg fandt ud af, at jeg har brug for at give slip på en masse forventninger til mig selv og mit arbejdsliv"

Da ”#Girlboss” udkom i 2014, skrev den sig ind i en ny feministisk tendens.

Da ”#Girlboss” udkom i 2014, skrev den sig ind i en ny feministisk tendens. Foto: Cille Veje

Af: Tilde Mariann Broge-Starck, 22. marts 2016

Kan en bog ændre dit liv? Måske ikke, men denne bog er i hvert fald med til at inspirere en hel generation af unge kvinder.

 
Læs også
Skriv en kommentar

Slå op
Annonce
Annonce

Ja tak, jeg vil gerne modtage Eurowomans e-mail nyhedsbrev med artikler, markedsføring mm. fra Eurowoman og Eurowomans partnere. Læs mere om nyhedsbrevet, partnerne og deres produkter her.

Sidste nyt

Annonce

Følg hverdagen på @Eurowomandk
Annonce