Annonce

Modehusene vender op og ned på modeåret

Modehusene vender op og ned på modeåret

Burberry er et af de mærker, der nu vil til at lave om på modeårets klassiske sæsoninddeling og tilbyde køberne adgang til tøjet umiddelbart efter, at det er blevet vist til shows. Her ses nogle af AW15-kollektionens looks. Foto: Burberry

Af: Anne Nørkjær Bang, 10. februar 2016

Den såkaldte "se nu, køb nu"-model vinder indpas i modebranchen, hvor flere og flere modehuse og brands forsøger at imødekomme kundernes krav om hurtig adgang til det tøj, de netop har set på catwalken.

 
Relaterede indhold
Skriv en kommentar

Slå op
Annonce
Annonce

Ja tak, jeg vil gerne modtage Eurowomans e-mail nyhedsbrev med artikler, markedsføring mm. fra Eurowoman og Eurowomans partnere. Læs mere om nyhedsbrevet, partnerne og deres produkter her.

Sidste nyt

Annonce

Følg hverdagen på @Eurowomandk
Annonce